کونته: انتقادات تنها انگیزه یوونتوس را بیشتر می کند

بیانکونرها در اولین دیدار فصل جدید لیگ قهرمانان مقابل کپنهاگن تنها به تساوی 1-1 رسیدند و همین مسئله انتقادات زیادی را از آنها به همراه داشت

 آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس، تاکید کرد که انتقادات اخیر بعد از تساوی مقابل کپنهاگن در چمپیونزلیگ، تاثیری روی تیمش نخواهد داشت و تنها انگیزه آنها را افزایش خواهد داد.

بیانکونرها در اولین دیدار فصل جدید لیگ قهرمانان مقابل کپنهاگن تنها به تساوی 1-1 رسیدند و همین مسئله انتقادات زیادی را از آنها به همراه داشت اما کونته چندان از این نتیجه ناراحت نیست و اکنون روی دیدار مقابل ورونا تمرکز کرده است.

او به خبرنگاران گفت:" انتقادات؟ من به یاد دارم که سال گذشته هم چنین چیزهایی گفته می شد. ما می دانیم که چگونه با فشارها کنار بیاییم و از آن برای افزایش انگیزه خودمان استفاده کنیم."

کونته همچنین با اشاره به شروع خوب تیم هایی مانند ناپولی، رم و اینتر، رقابت فشرده در سری آ را تحسین کرد و گفت:" از شروع خوب تیم هایی مانند ناپولی، رم و اینتر تعجب نکرده. قبلا گفته بودم که این تیم ها هم می توانند به دنبال قهرمانی باشند.

رقابت های این فصل نشان می دهد که سری آ رقابت های مهیجی است. ما نیاز داریم که در هر دیدار برای پیروزی به میدان برویم."

سرمربی یووه همچنین در مورد شرایط فرناندو یورنته گفت:" یورنته به زمان نیاز دارد تا خودش را پیدا کند؛ او فصل گذشته زیاد بازی نکرد و با توجه به این، شرایط فعلی اش چندان عجیب نیست. او فرصت پیدا خواهد کرد."