راجرز:از بازگشت سوارس خوشحالیم؛ درغیاب او نشان دادیم که تیمی تک محوری نیستیم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

راجرز:از بازگشت سوارس خوشحالیم؛ درغیاب او نشان دادیم که تیمی تک محوری نیستیم

ستاره اروگوئه ای لیورپول آخرین جلسه محرومیت 10 جلسه ای اش را پشت سرمی گذارد و راجرز از عملکرد شاگردانش در زمان غیبت سوارس ابراز رضایت کرده

برندان راجرز، سرمربی لیورپول براین باور است که شروع بدون باخت تیمش در رقابت های این فصل لیگ برتر در غیاب لوئیس سوارس، حکایت از آن دارد که تیمش، تیمی فردمحور نیست.

این ستاره اروگوئه ای، فصل گذشته با گاز گرفتن بازوی برانیسلاو ایوانوویچ، بازیکن چلسی با محرومیتی ده جلسه ای مواجه شد و در بازی امشب لیورپول مقابل ساوثهمپتون در ورزشگاه آنفیلد دهمین جلسه محرومیت او سپری شده و سوارس از هفته آینده می تواند قرمزها را همراهی کند.

دراین میان برندان راجرز سرمربی لیورپول واقعا خوشحال است که سوارس به ترکیب تیمش بازمی گردد و در عین حال از عملکرد شاگردانش در غیاب سوارس ابراز رضایت کرده و بدین ترتیب یادآوری کرده که تیمش تیمی بازیکن محور نیست.

راجرز در جمع خبرنگاران گفت:« لوئیس بازیکن تراز اولی است ولی ما همچنان به عملکرد خوبمان ادامه دادیم و در غیاب او هم به نتایج مطلوبی دست یافتیم. خیلی خوب است که یک بازیکن باکیفیت به جمع ما بازمی گردد. ولیف کر می کنم که در طول این مدت ما نشان داده ایم که تیمی تک محوره نیستیم . پیش از این خیلی ها لیورپول را تیمی وابسته به سوارس می دانستند ولی نشان دادیم که این طور نیستیم.»

سرمربی قرمزها گفت:« این تیمی است که جامهای قهرمانی به دست می آورد ولی در این تیم هم به بازیکنان تراز اول نیاز است.»

دانیل استوریج یکی از ستاره های لیورپول در هفته های ابتدایی لیگ برتر بود و نقش پررنگی در شکست ناپذیری این تیم داشت. راجرز حالا در ادامه صحبت هایش با اشاره به اهمیت سایر شاگردانش گفت:« تمرکز ما برروی کل تیم است. استوریج در جریان این فصل نمایش خیره کننده ای داشت و او اولین کسی است که می گوید که بدون حمایت هم تیمی هایش، نمی توانست تا این حد موفق باشد. فکر می کنم که ما هم نشان داده ایم که تیم ما تیم تک فردی و تک محوری نیست.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل