کیانی : توپ ها به گل بروند، قهرمانیم !/ هفته به هفته بهتر می شویم/ برد مقابل داماش، تراکتور را راه می اندازد

ما به هواداران مان حق می دهیم که از معایب تیم انتقاد کنند اما به نظر من کمی زود است که روی سکوها علیه تیم شعار داده شود

مهدی کیانی پس از تساوی برابر ملوان امیدوار است بتوانند دیگر تیم گیلانی را شکست دهند و فشار از روی تراکتورسازی کاسته شود. در همین رابطه کیانی در مصاحبه ای با سایت " گل " درباره ی شرایط تیمش و مسایقه ی حساس پیش رو گفت: متاسفانه هفته گذشته نتوانستیم آن طور که باید و شاید در مقابل ملوان بازی کنیم و البته به حق خیلی از توپ های مان هم به گل تبدیل نشد ولی طی هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و هفته به هفته هم بهتر خواهیم شد .
وی در خصوصو دیدار تیمش مقابل داماش هم خاطرنشان کرد : داماش از نظر من تیم خوب و سرحالی است و از مهره های خوبی بهره می برد ، در مقابل اما ما هم تراکتورسازی هستیم و توانایی های خودمان را داریم و من تصور می کنم اگر بتوانیم این تیم را در رشت شکست بدهیم ، راهمان برای قهرمانی رقابت ها روی ریل روان می افتد.
کیانی  با اشاره به رفتار هواداران تراکتورسازی طی هفته های اخیر نیز اذعان کرد : ما به هواداران مان حق می دهیم که از معایب تیم انتقاد کنند اما به نظر من کمی زود است که روی سکوها علیه تیم شعار داده شود و ما راه دور و درازی برای رسیدن به روزهای اوج نداریم و این مهم قطعا با حمایت هواداران رخ خواهد داد.
این بازیکن تراکتورسازی در آخر نیز خاطرنشان کرد : ما تغییرات زیادی در ابتدای فصل در ترکیب کلی تیم داشتیم و رفته رفته به هارمونی مدنظر کادرفنی و باب میل هواداران دست می یابیم . به عقیده من اگر توپ های مان برخلاف روند بازی با ملوان یا بازی های دیگر به گل تبدیل شوند ، چشم به قهرمانی لیگ داریم.