ناپولی - دورتموند : مصاف نایب قهرمان با پسران بنیتس
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 17:56 ::  نويسنده : حمید

Rafa Benitez - Napoli

پسران یورگن کلوپ چهارشنبه شب برای رویارویی با ناپولی تیم جدید رافا بنیتس راهی ناپل خواهند شد؛ هر چند که انتظار نمی رود دورتموند به راحتی پیروز میدان شود.

بوروسیا دورتموند در شرایطی برای هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی با ناپولی به ایتالیا سفر می کند که دیدار اخیرشان در لیگ قهرمانان به شکست تلخی همراه بود که به قیمت از دست دادن این جام برای آنها شد؛ جایی که فصل گذشته برابر بایرن مونیخ رقیب هم وطن خود تن به شکست تلخی در فینال لیگ قهرمانان اروپا دادند.

شاگردان یورگن کلوپ فصل گذشته در آخرین بازی فصل اروپا با شکست در مونیخ جام را به بایرن هدیه کردند.آنها در بازار نقل و انتقالات بازیکن کلیدی شان یعنی ماریو گوتزه را نیز به بایرن دادندو اما با چند بازیکن جدیدی که به ترکیب دورتموندی ها اضافه شده آنها این فصل تیم قدرتمندتری دارند.

دورتموند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بازیکنانی چون هنریک مخیتاریان ،آئوبامیانگ و سوکراتیس پاپاستوپولوس را خریداری کرده و در حال حاضر پنج بازی است که در بوندس لیگا به پیروزی رسیده اندو به تنهایی در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفته اند.

اما بوروسیا دورتموند در سفر به ایتالیا برابر حریفان ایتالیایی آمار نسبتا ضعیفی دارد.از 27 بازی که در خاک ایتالیا برابر تیم های ایتالیایی به میدان رفته اند با متحمل شدند 14 شکست تنها 9 پیروزی کسب کرده اند هر چند که ناپولی هر دو بازی اخیر خانگی اش در اروپا را تن به شکست داده اما در سال 2013  آنها هنوز در لیگ سری آ در سن پائولو نباخته اند و از 12 بازی اخیر خانگی شان در لیگ 10 پیروزی کسب کرده اند.

بوروسیا دورتموند موفق شد در مصاف اخیرش در لیگ با حساب 6-2 هامبورگ را در هم بکوبد.مارکو رویس که در آن پیروزی گل پنجم تیمش را زد ، به بازی چهارشنبه شب تیمش برابر ناپولی ها امیدوارست.

ناپولی نیز به مانند حریف چهارشنبه شبش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ادینسون کاوانی ستاره و مهاجم اروگوئه ای تیمش را در یک انتقال جنجالی راهی پاری سن ژرمن کرد اما با پول نقدی که از فروش این ستاره بدست آوردند تیم شان را تا حد امکان تقویت کردند.

مبلغ فروش 64 میلیون یورویی این ستاره کمک کرد تا ناپولی بازیکنانی چون گونسالو ایگواین ، مهاجم سابق رئال مادرید ،خوسه کایخون و رائول آلبیول ،دریس مارتینس،پابلو آرمرو و دووان زاپاتا را خریداری کنند.

تیم رافا بنیتس با آمادگی هر چه تمام تر به میزبانی میهمان آلمانی شان می روند چرا که آنها موفق شده اند تا هفته سوم رقابت های سری آ هر 9 امتیاز کامل را کسب کنند.آنها آخرین بار آتالانتا را در خانه شکست دادند.

از طرفی سرمربی اسپانیایی ناپولی در این رقابت ها تاریخ ساز بوده همانطور که موفق شد تیم لیگ برتری لیورپول را طی سال 2005 در رقابت های لیگ قهرمانان به قهرمانی برساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل