آلگری : در مرحله گروهی، بعد از بارسا برای دومی می جنگیم / صحبت های پاتو؟ نظری ندارم

میلان و سلتیک چهارشنبه شب از هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو به جدال هم خواهند رفت

ماسیمیلیانو آلگری در آستانه دیدار حساس چهارشنبه شب تیمش برابر سلتیک از هفته نخست رقابت های مرحله گروهیلیگ قهرمانان اروپا تاکید کرد که میلان در مرحله گروهی بعد از بارسلونا برای مقام دومی مبارزه می کند.

میلان در گروهی قرار دارد که به مانند چند سال گذشته بارسلونا نیز در آن حضور دارد ؛ اما این بار با وجود تیم های دیگری از جمله سلتیک و آژاکس به نظر می رسد کار برای صعود از این گروه کمی سخت و غیر قابل پیش بینی باشد.

به نقل از ac-milan.ir-الگری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به خبرنگاران گفت :"بدون شک در گروهی که قرار داریم بارسلونا قوی ترین تیم است.هدف ما جمع آوری بیشترین امتیاز ممکن درمصاف هایمان مقابل سلتیک و آژاکس می باشد. البته ما با تمام وجود برای کسب مقام نخست با بارسلونا مبارزه می کنیم؛ اما این موضوع به هیچ وجه آسان نیست.بازی های لیگ قهرمانان بسیار متفاوت از رقابت های داخلی بوده. باید تلاش کنید و به حریفان فضای لازم را ندهید و نباید اسیر ضد حملات شوید.باید قدرت مان را ارزیابی کنیم و اگر بتوانید خوب دفاع کنید و بهتر حمله کنید سپس می توانید برنده بازی شوید"

سرمربی روسونری ادامه داد:" بازیکنان تیم در شرایط رقابت های اروپایی رشد کرده و آماده بودند. باید به این روند ادامه دهیم.ما در بازی اخیرمان برابر تورینو بسیار اذیت شدیم و دو گل از حریف مان دریافت کردیم ودرنهایت موفق شویم بازی را به تساوی بکشانیم.از نکات خوب آن تساوی می توان به روحیه جنگندگی تا پایان مسابقه اشاره کرد؛ اما در حال حاضر می خواهیم از ابتدا همه چیز را شروع کنیم.در بازی برابر تورینو بد بودیم اما 4شنبه شب بسیار متفاوت خواهیم بود.این اولین بازی ما برابر یک تیم قدرتی محسوب می شود،تیمی که قطعا مشکلاتی برای ما ایجاد خواهد کرد"

آلگری در ادامه گفت :" اما با توجه به حمایت هوادارانمان در خانه دلیلی ندارد که نتوانیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم"

آلگری در رابطه با صحبت های پاتو که میلان را دلیل مصدومیت های سریالی اش می دانست گفت :"صحبت کردن در رابطه با موضوعاتی که گذشته درست نیست.پاتو در حال حاضر در برزیل بازی می کند و فکر می کنم عملکرد بسیار خوبی نیز دارد اما اتهامات بی اساسی که به کسانی که به طور حرفه ای در باشگاه مشغول به کار هستند هم چندان خوشایند نیست"

میلان چهارشنبه شب در سن سیرو به میزبانی سلتیک خواهد رفت.