دومين تمرين استقلال در بوريرام
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 21:0 ::  نويسنده : امیرپارسا

دومين تمرين استقلال در بوريرام


سرمربي تيم استقلال در ابتداي تمرين خواستار کنار رفتن هواداران تايلندي از زمين تمرين اين تيم شد که در نهايت به خواسته‌اش نرسيد.


 

 دومين تمرين تيم استقلال در شهر بوريرام از ساعت 15 امروز برگزار شد.

* يکي از نمايندگان AFC قبل از شروع تمرين استقلال در ورزشگاه حاضر شد و اعلام کرد شايد ناظر بازي برنامه‌هاي نشست هماهنگي را تغيير دهد. البته وي سراغ سرپرست تيم را گرفت که استقلالي ها به او گفتند ماجدي در بانکوک حضور داردو نماينده AFC تاکيد کرد در صورتي که برنامه‌هاي فردا تغيير کند امشب پس از جلسه با ناظر بازي آن را به اطلاع استقلالي‌ها خواهد رساند.

در ابتداي تمرين سرمربي تيم استقلال بدون هيچ توضيحي از بازيکنان خواست تا برنامه‌هايي که صبح امروز در جلسه فني به آنها توضيح داده را انجام دهند.

* هنگامي که قلعه‌نويي در حال صحبت با بازيکنان بود متوجه شد تعداد 50 تايلندي در حال مشاهده نحوه تمرينات هستند خطاب به اطرافيانش گفت‌: اينها اينچا چه مي کنند؟ وي از کادر فني تيمش خواست تا از آنها مودبانه بخواهند تيمش به دور از چشم ديگران تمرين کند. اين موضوع با صحبت‌هاي اعضاي کادر فني توام شد اما تايلندي ها باز هم از کنار زمين نرفتند و قلعه‌نويي هم وقتي فهميد نمي تواند کاري انجام دهد از ديگر اعضاي تيمش خواست خود را درگير موضوع نکنند. قرار است فردا در نشست هماهنگي اين موضوع به مسئولان AFC  منتقل شود که تمرين استقلال در محوطه اي باز و غير قابل کنترل برگزار مي شود.

محل تمرين استقلال دقيقا چسبيده به زمين اصلي تيم بوريرام است. نام اين ورزشگاه تاندرکسل( قلعه‌ عقابها) است و آبي پوشان فردا در زمين اصلي اين استاديوم تمرين آخر خود را انجام مي دهند.

بازيکنان استقلال در حالي که تمرين روز گذشته را زير باران برگزار کرده بودند امروز در هوايي کاملا آفتابي برنامه‌هاي تاکتيکي را پشت سر گذاشتند.  در مجموع استقلالي‌ها هيچ پيش بيني از هواي شهر بوريرام ندارند. هواي اين شهر براي دقايقي باراني ،دقايقي آفتاب است و دقايقي ديگر ابري و مه.

* احمد جمشيديان مثل روز گذشته در کنار ديگر بازيکنان تمرين و قلعه‌نويي را اميدوار کرد. سرمربي استقلال در طول تمرين نسبت به حرکات اين بازيکن واکنش تشويق داشت.

* ميرشاد ماجدي و علي اميري که به دليل دريافت ويزاي کره براي اعضاي تيم راهي بانکوک شده اند امشب به اردوي استقلال اضافه خواهند شد. همچنين فتح‌الله‌زاده و نجف نژاد در ساعات پاياني امشب به ديگر استقلالي‌ها اضافه خواهند شد.

* قبل از شروع تمرين خسرو حيدري تحت نظر کادر پزشکي استقلال پاي خود را بانداژ کرد و سپس به جمع ساير بازيکنان اضافه شد.

*  بازيکنان در ابتداي تمرين زير نظر دکتر حاج قاسم به گرم کردن بدنها پرداخته و سپس در قالب دو گروه فوتبال تاکتيکي انجام دادند. بخش پاياني تمرين امروز هم به ضربات ايستگاهي اختصاص داشت.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل