اییارامندی: بیل نشان داد که چقدر خوب است

گران قیمت ترین خریداسپانیایی رئال در بازار تابستانی امسال به تمجید از عملکرد گرث بیل با پیراهن رئال مادرید پرداخته

آیسر اییارامندی ستاره جوان و آینده دار باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی به تمجید از گرث بیل پرداخته.

بیل شنبه شب و در اولین بازی ای که با پیراهن رئال مادرید برگزار کرد، موفق شد تا اولین گلش برای تیم مادریدی را وارد دروازه ویارئال نماید. این بازی درنهایت با تساوی 2-2 دو تیم به پایان رسید.

در جریان این بازی، اییارامندی که بازیکن ملی پوش تیم ملی زیر21 سال اسپانیا نیز هست، در کنار گران قیمت ترین بازیکن دنیای فوتبال توپ زد و در پایان بازی هم به تمجید از عملکرد بیل پرداخت.

اییارامندی 23 ساله به وب سایت رسمی رئال مادرید گفت:« بیل بازیکن بزرگی است و برای ما خیلی مهم است. او در اولین بازی ای که برای رئال برگزار کرد به گل رسید و نشان داد که چقدر بازیکن خوبی است. »

اییارامندی در ادامه به این نکته اشاره کرد که خوشحال است که بعد از سپری کردن مصدومیتش به میادین ورزشی بازگشته و دراین باره گفت:« وقتی مصدوم شدم اوضاع خیلی سخت بود. من تازه به رئال آمده بودم و تنها 2هفته بعد از انتقالم به سانتیاگو برنابئو مصدوم شدم و دو ماه از میادین دور بودم و حالا خوشحالم که به روزهای اوج برگشته ام. من مدتی است که بازی نکرده بودم و قطعا کمی با روزهای اوجم فاصله دارم. ولی به زودی ریتم تمرینی و بازیهایم را باز خواهم یافت.»

آیسر اییارامندی در بازار نقل وانتقالات تابستانی با قراردادی 38 میلیون یورویی از رئال سوسیداد به رئال مادرید منتقل شد و پیش از این، 54 بازی برای سوسیداد برگزار کرده بود.