بواتنگ: باید انتقادات سامر را بپذیریم؛ شروع خوب در اروپا،سرنوشت ساز است
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

بواتنگ: باید انتقادات سامر را بپذیریم؛ شروع خوب در اروپا،سرنوشت ساز است

ستاره 25 ساله باواریایی ها معتقد است که تیمش هنوز زیر نظر گواردیولا به حداکثر پتانسیلش نرسیده است

ژروم بواتنگ مدافع باشگاه بایرن مونیخ انتقادات اخیر ماتیاس سامر، مدیر ورزشی باواریایی ها را می پذیرد. سامر اخیرا به انتقاد از عملکرد باواریایی ها از زمان روی کار آمدن پپ گواردیولا روی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ پرداخته است.

بایرن شنبه شب با نتیجه 0-2 از سد هانوفر عبور کرد و به چهارمین پیروزی اش در پنج بازی برگزار شده در رقابت های این فصل بوندس لیگا دست یافت ولی این برد هم نتوانست مانع از انتقاد ماتیاس سامر از بازیکنان بایرن شود؛ او در صحبت های گفته بود که بازیکنان بایرن نباید پشت سرگواردیولا پنهان شوند.

حالا ژروم بواتنگ در صحبت هایی اعلام کرده که تیمش هنوز به اوج پتانسیلش نرسیده و با تیمی که زیر نظر یوپ هاینکس بازی می کرد فاصله دارد. بواتنگ در صحبت هایی که در وب سایت رسمی باشگاه بایرن منتشر شد گفت:« فکر می کنم که سامر حق دارد که انتقاد کند. او اگر چیزی ارزشش را نداشته باشد، در مورد آن صحبتی نمی کند. فکر می کنم که بازیکنان تیم ما باید انتقادات سامر را بپذیرند. چون ما بازیهای زیادی را پیش رو داریم و باید برروی بازیهایمان تمرکزکنیم.»

بایرن سه شنبه شب در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مقابل زسکا مسکو قرار خواهد گرفت.

باواریایی ها در گروه دی رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تیم های زسکا مسکو، منچسترسیتی و ویکتوریا پلژن همگروه است . بواتنگ 25 ساله در این باره اعلام کرد که بایرن برای دفاع از عنوان قهرمانی اش در اروپا به میدان خواهد رفت و می خواهد اولین تیمی باشد که در دو دوره متوالی قهرمان اروپا می شود. بواتنگ در این باره ادامه داد:« مثل همیشه می خواهیم تا جایی که می توانیم در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا پیش برویم. برای ما مهم و سرنوشت ساز است که شروع خوبی داشته باشیم. ما دوست داریم تا اولین تیمی باشیم که در دو دوره متوالی به قهرمانی می رسد. البته ما در ابتدای فصل هستیم و نمی توانیم از الان به قهرمانی فکر کنیم. ما بازی به بازی پیش می رویم. در حال حاضر مهم این است که در مرحله گروهی شروع خوبی داشته باشیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل