مورینیو: چلسی ذات کشنده اش را دراین بازی کم داشت
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 10:37 ::  نويسنده : حمید

مورینیو: چلسی ذات کشنده اش را دراین بازی کم داشت

سرمربی 50 ساله چلسی در بازی تیمش بااورتون شاهد باخت شاگردانش مقابل یک سرمربی اسپانیایی بود

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی درپایان بازی شنبه شب تیمش مقابل اورتون از ناکامی شاگردانش در مبدل ساختن فرصت های گلزنی به گل گله داشت.

 آنها شنبه شب با نتیجه 0-1 در یک بازی خارج از خانه مغلوب اورتون شدند.

ساموئل اتوئو دراین بازی اولین بازی اش برای چلسی را انجام داد و در ترکیب اصلی قرار گرفت. در جریان این بازی آندره آ شورله هم چند فرصت خوب گلزنی رااز دست داد تا تک گل استیون نایسمیث سه امتیاز این بازی را به حساب اورتون میزبان واریز کند.

در جریان نیمه دوم چلسی به فشارهایش در گودیسون پارک ادامه داد ولی نتوانست راهی به دروازه اورتون بیابد تا مورینیو اولین شکست تیمش در رقابت های این فصل لیگ برتر را بعد از بازگشت به استمفورد بریج شاهد باشد.

درپایان بازی مورینیو به خبرنگاران گفت:« ما فرصت هایی برای گلزنی داشتیم ولی به گل نرسیدیم. اگر گل نزنی، فقط "هیچ" عایدت می شود و دست خالی برمی گردی. اگر موقعیت خلق کنی و به گل برسی، به سه امتیاز بازی دست خواهی یافت و پیروز می شوی. شاید ما آن ذات کشنده را نداشتیم .. شاید در یک روز دیگر سه موقعیت گل را تبدیل به 3 گل کنیم ولی شنبه شب این طور نبود.»

سرمربی پرتغالی چلسی ادامه داد:« بازیکنان ما خوب هستند و دیریا زود به گل می رسند . ما باید با اتکا به قدرتهایمان بازی کنیم و باید تلاش کنیم که توپ را وارد دروازه تیم حریف نمائیم.»

مورینیو براین باور است که داور مسابقه می بایست به خاطر خطای سیلوین دیستین برروی اسکار در نیمه دوم یک ضربه پنالتی به نفع چلسی اعلام می کرد:« هووارد وب یک داور تراز اول است و یک ضربه پنالتی هم یک پنالتی است. اگریک ضربه پنالتی به نفع ما اعلام می شد، فرصت خوبی دراختیار ما قرار می گرفت. اگر این برخورد پنالتی نبود، آنچه در بازی یونایتد مقابل کریستال پالاس رخ داد هم پنالتی نبوده»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل