بهترین های هفته نهم: همه چیز در سلطه اصفهانی ها و شمالی ها / جوان های تازه نفس می آیند
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

هفته نهم لیگ برتر با رد و بدل شدن شانزده گل از خط دروازه ها، نسبت به هفته گذشته پرگل تر برگزار گردید.هر چند که چهار تساوی از مجموع هشت بازی هنوز آمار خوبی به حساب نمی آید.

این هفته را باید با توجه به برد ذوب آهن و سپاهان برابر استقلال مرکز و جنوب و پیروزی داماش بر صبا و متوقف شدن تراکتور در برابر ملوان، هفته گیلان – اصفهان نام گذاری کرد. لیگ به مرور به هفته های حساس اش نزدیک می شود و درجه هیجان را به مرز انفجار نزدیک می کند. با هم نگاهی می اندازیم به بهترین های لیگ برتر از نگاه تیم فوتبال نویس های سایت گل. همانطور که هفته اول گفتیم شما با نظرهایتان می توانید ما را در انتخاب های دقیق تر یاری نماید.

دروازه بان:
http://u.goal.com/317100/317119_news.jpg

سرگیو پاشنکو (ملوان): دروازه بان سی و یک ساله ملوان اهل مولداوی است و به جز مسابقه هایی که درون دروازه تیم ملی مولداوی ایستاده بود در همه بازی های ملوان فیکس بوده است. در روزی که بازیکنان ملوان توانستند شاگردان مجید جلالی را در تبریز متوقف کنند او با سه سیو عالی نقش بزرگی در این توفیق داشت.

مدافع:
http://u.goal.com/296300/296385hp2.jpg

هادی عقیلی ( سپاهان): سی و سه ساله است و زاده تهران. فوتبالش را از جوانان راه آهن و پرسپولیس آغاز کرد و بدون یک دقیقه بازی برای تیم بزرگسالان قرمزها به سایپا پیوست. العربی و القطر قطر و سپاهان دیگر تیم هایی هستند که عقیلی در آنها توپ زده است. دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی جام حذفی و یک نایب قهرمانی آسیا که همگی با سپاهان بدست آمد از افتخارات اوست. عقیلی حدود هفتاد بازی ملی دارد. او ضمن بازی کم نقص در منطقه دفاعی سپاهان موفق شد دروازه استقلال را نیز باز کند. در لیگ امسال دومین باری است که عقیلی در تیم هفته ما انتخاب شده است.
http://u.goal.com/295600/295672hp2.jpg

امیرحسین فشنگچی (ملوان): مدافع بیست و هفت ساله ملوان اهل تهران است. فوتبالش را از جوانان پرسپولیس شروع کرد و سپس به صبا باطری پیوست. بعد از پنج سال موفق در این تیم راهی پرسپولیس شد تا با اشتباهاتش هواداران این تیم را به تنگ بیاورد! او هم به مانند اولادی راه ملوان را در پیش گرفت تا شاید احیا شود. فشنگچی چهار بازی ملی در کارنامه دارد. تاکنون در هشت بازی ملوان به میدان رفته است و پاس گل فوق العاده اش به دغاغله موجب شد تا ملوان در تبریز خیلی زود از تراکتور پیش بیفتد.
http://u.goal.com/317100/317134hp2.jpg

محمد صلصالی (ذوب آهن): مدافع سی ساله ذوب اهل اصفهان است. فوتبالش را از جوانان ذوب آهن شروع کرد و به جز دو سالی که به دلیل سربازی راهی ابومسلم شده بود بیش از هشت سال است که باشگاهش را ترک نکرده است. او با ذوبی ها یک بار نایب قهرمان آسیا شده و دو بار نایب قهرمانی لیگ و یک قهرمانی جام حذفی را تجربه کرده است. با ابومسلم هم نایب قهرمان جام حذفی شده است. او در خط دفاعی آنقدر موفق عمل کرد تا شاگردان امیر قلعه هرگز نتوانند حتا خواب گلزنی را هم ببینند.

هافبک:
http://u.goal.com/317100/317127hp2.jpg

مرتضی تبریزی (ذوب آهن): هافبک – مهاجم بیست و سه ساله ذوب آهن فوتبالش را از پاس همدان آغاز کرد و در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات زمزمه پرسپولیس شدنش به گوش می رسید، اما در دو بازی پلی آف برابر ذوب آهن آنقدر خوب بود که چشم های لوکا را خیره کرد و به ذوب آهن پیوست. او در تیم ملی زیر بیست و دو ساله ها هم توسط علی منصور انتخاب شده است. تاکنون در لیگ امسال دقایق کوتاهی به میدان رفته و بازی با استقلال نخستین حضور نود دقیقه ای او در لیگ برتر بود. تبریزی با پاس گلی که به حدادی فر داد توانست پایه گذار شکست کامل استقلال شود.
http://u.goal.com/296300/296390hp2.jpg

احسان حاج صفی(سپاهان): هافبک کاشانی تراکتور، فوتبالش را از ذوب آهن شروع کرد و در سپاهان چهره شد. در فصل 86-87 لقب پدیده لیگ ایران را گرفت.او با بیست و چهار سال سن هم هافبک وسط بازی می کند هم هافبک چپ. حاج صفی از جمله بازیکنانی است که مدارج ترقی را پله پله طی کرده و به عبارتی از نوجوانان تا بزرگسالان در چشم بوده است. او پایه گذار اکثر حملات سپاهان در برابر استقلال خوزستان بود و البته هر دو گل این تیم هم از ضربات شروع مجدد های او بود، گل نخست سپاهان با پرتاب بلند اوت عقیلی بدست آمد و گل دوم هم از روی ضربه ایستگاهی ارسالی او.
http://u.goal.com/303400/303438hp2.jpg

روح الله سیف الهی مقدم (داماش): هافبک جوان داماش بیست و دو ساله است و فوتبالش را از جوانان پرسپولیس شروع کرد و توسط علی دایی به تیم بزرگسالان آورده شد اما آنجا تنها پنج بازی برای این تیم انجام داد و به نیمکت و سکو تماشاگران تبعید شد. سیف الهی با آمدن به داماش می خواهد برای فوتبال ایران یک جهانبخش تازه باشد. او امسال در پانصد و هفت دقیقه از هشت بازی که به میدان آمده سه گل زده و یک پاس گل داده است. سیف الهی در مقابل صبا یک پاس گل داد و یک پنالتی گرفت که منجر به گل نشد. این روزها زمزمه پشیمانی پرسپولیسی ها از رفتن او به گوش می خورد.
http://u.goal.com/299400/299411hp2.jpg

محمدعلی کریمی پاشاکی (تراکتورسازی): جادوگر سی و پنج ساله فوتبال ایران داری اصالتی گیلانی است و زاده کرج است. او را می توان به نوعی شناسنامه فوتبال ایران دانست. کریمی پای ثابت تیم منتخب هفته است و گوهر سیقل داده شده فوتبال ایران. امسال یک چشم پرسپولیسی ها به تیمشان است و نگاه دیگرشان به تبریز. بعد از پاشنکو کریمی بهترین بازیکن میدان تبریز بود و حالا بیشتر از هرکسی هواداران تراکتور قدرش را می دانند.

مهاجم:
http://u.goal.com/293500/293504hp2.jpg

ادر لوسیانو ملقب به ادینهو (مس): بازیکن برزیلی مس سی و یک ساله است. او سه سال در مس حضور داشت و چهل و هفت گل برای این تیم به ثمر رساند. سپس به الشارجه پیوست و امسال پس از دو فصل دوباره به مس و لیگ برتر پیوسته است. او در هشت هفته گذشته موفق به گلزنی نشده بود و این هفته با دوگلی که در مقابل صدرنشین به ثمر رساند توانست دوباره دل کرمانی ها را شاد کند. حالا مس امیدوار است تا با ادینهو از ته جدول کنده شوند.
http://u.goal.com/316700/316772hp2.jpg

امید عالیشاه (پرسپولیس): هافبک-مهاجم جوان پرسپولیس با بیست و یک سال سن زاده ساری است. فوتبالش را از نساجی مازندران آغاز کرد و سپس به نفت تهران و راه آهن پیوست. او در جام جهانی نوجوان بازی کرد و عضو تیم ملی جوانان هم بوده است. او یکی از بازیکنان مورد علاقه علی دایی است و نظر کی روش را هم به خود جلب کرده است. پنالتی پرسپولیس روی هنرنمایی او در شش قدم گسترش بدست آمد. كارشناسان و مسوولان سازمان ليگ هم، امیدعالیشاه را به عنوان بهترين و موثرترين بازيكن ديدار پرسپولیس با گسترش فولاد برگزيدند.
http://u.goal.com/109600/109686hp2.jpg

مهدی رجب زاده (ذوب آهن): مهاجم سی و پنج ساله ذوب آهن کازرونی الاصل است و زاده شیراز. فوتبالش را از فجر شروع کرد و سپس در تیمهای ذوب آهن، الامارات، الظفره، مس کرمان و دوبار هم بین فجر و ذوب در تردد بود! شانزده بازی ملی درکارنامه دارد. و با 52 گل زده سومین گلزن برتر تاریخ لیگ است. در لیگ امسال هم تاکنون چهار گل زده است.رجب زاده زننده یکی از دو گل ذوب آهن به استقلال بود.

تیم هفته:
http://u.goal.com/240800/240806hp2.jpg

ملوان انزلی: قوهای سپید بندر امسال به مانند سال گذشته اصلا حال و روز خوبی ندارند. آنها لیگ را به مانند دیگر تیم هم استانی شان در فقر مالی آغاز کردند و با روزمره گی دل به روزهای خوب آینده دارند تا گره کور مالی شان باز شود. بازی خوب آنها در تبریز و ایستادگی در برابر تراکتوری که سودای عنوان گرفتن در آسیا را دارد از هر تیمی بر نمی آید. شاگردان اسکوکیچ اگر کمی خوش شانس بودند می توانستند از تبریز با سه امتیاز به بندر این روزها مه آلود انزلی باز گردند.

بهترین مربی:
http://u.goal.com/317100/317138hp2.jpg

افشین ناظمی (داماش): مربی چهل و یک ساله داماش بعد از رسول خطیبی جوان ترین مربی لیگ برتر است. او فوتبالش را از جوانان استقلال رشت شروع کرد و همیشه به تیم شهرش وفادار بود. ناظمی در لیگ سال گذشته توانست داماش را در شش بازی که سکان را بدست گرفت به خوبی از آتش بگذراند و در لیگ برتر باقی بماند. امسال هم با دست خالی و با حداقل امکانات توانسته آبرو داری کند. داماش ناظمی در چهار هفته اخیر با دو برد و دو تساوی و هشت امتیاز عالی نتیجه گرفته است. افشین ناظمی مربی محجوب و محبوب رشتی ها آنقدر خوب بوده که توانسته دل مدیر سخت گیر و کم طاقتی چون عابدینی را هم بدست بیاورد. ناظمی در صورت استمرار می تواند حالا حالا در سطح نخست فوتبال ایران مربی گری کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل