اوزیل: به خاطر ونگر به آرسنال آمدم

این ملی پوش آلمانی تاکید کرد که حضور ونگر در آرسنال نقش مهمی در تصمیم او برای پیوستن به این باشگاه داشت

مسوت اوزیل، ستاره جدید آرسنال، تاکید کرد که به خاطر آرسن ونگر به این باشگاه ملحق شد.

این ملی پوش آلمانی که در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی با انتقالی 47 میلیون یورویی از رئال به جمه توپچی ها پیوست، تاکید کرد که حضور ونگر در آرسنال نقش مهمی در تصمیم او برای پیوستن به این باشگاه داشت. اینکه در موردم چه فکر می کند و به همین خاطر، من آرسنال را انتخاب کردم.

از بودن در اینجا احساس خیلی خوبی دارم. عضوی از این تیم بودن، فوق العاده است. لندن شهر زیبایی است و می توانید ببینید که باشگاه آرسنال چقدر شناخته شده است. من از بودن در اینجا احساس خوبی دارم. همه با من صمیمی هستند. سرمربی فوق العاده است و من مطمئنم که اینجا پیشرفت خواهم کرد. به همین خاطر به اینجا آمدم.

البته واقعا فرصت زیادی برای فکر کردن به آرسنال نداشتم زیرا باید روی دیدارهای تیم ملی آلمان تمرکز می کردم. با پودولسکی و مرتساکر در مورد آرسنال صحبت کردم و اینکه اوضاع در باشگاه چطور است.

اکنون اینجا هستم و در مورد همه چیز کنجکاوم. من تنها چیزهای خوبی در مورد باشگاه شنیدم. آرسنال باشگاه موفقی است و بازیکنان جوانی دارد که به خوبی رشد کرده اند. این یکی از دلایل حضور من در این باشگاه است. من از اینکه اینجا زیر نظر چنین مربی فوق العاده ای کار می کنم، واقعا خوشحالم.
نمی توانم قول بردن جام بدهم زیرا ما به عنوان یک تیم برای بردن جام باید تمام تلاش مان را بکنیم. ما می خواهیم فوتبال جذابی به نمایش بگذاریم. من می دانم که این تیم چه بازیکنان بااستعدادی دارد. آرسنال یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست و ما می خواهیم به کمک هم به دستاوردی برسیم. لیگ برتر قوی ترین لیگ دنیاست اما ما برای موفقیت تمام تلاش مان را خواهیم کرد."

اوزیل به خبرنگاران گفت:" حضور ونگر، مهمترین مسئله برای من بود؛ اینکه در مورد من چه فکر می کند و چه برنامه هایی برای من دارد. من تصمیم گرفتن به آرسنال بیایم زیرا به این باشگاه و جو خانوادگی اش اطمینان داشتم. او به من گفت