روبرتو کارلوس: اتوئو می خواست کنترل آنژی را در دست بگیرد؛اتوئودر آنژی همه کاری کردبه جز فوتبال بازی کردن

ستاره برزیلی در صحبت هایی اعلام کرده که اتوئو همیشه به خودش فکر می کند و نه به شرایط تیمش

روبرتو کارلوس بازیکن اسبق رئال مادرید و تیم ملی برزیل که سابقه حضور در باشگاه آنژی ماخاچ قلعه را دارد حالا در صحبت هایی زبان به انتقاد از ساموئل اتوئو پرداخته.

چند روز پیش بود که ساموئل اتوئو بعد از برگزاری بازی تیم ملی کامرون مقابل لیبی اعلام کرد که برای همیشه با تیم ملی کشورش خداحافظی کرده و روزنامه اکیپ در گزارش خود نوشت که دلیل دلخوری اتوئو، این است که برخلاف خواسته او سرمربی کامرون کارلوس کامنی و یکی دیگر از بازیکنان تیم را در ترکیب اصلی قرار نداده وهمین ماجرا دلیل خداحافظی او از تیم ملی کشورش بوده.

دراین میان روبرتو کارلوس در گفت و گو با گلوبوسپورته به انتقاد از ساموئل اتوئو پرداخت و گفت:« با آمدن اتوئو به آنژی در رختکن تیم مشکلات کوچکی ایجاد شد که البته این مشکلات حل شدند. من مجبور شدم که درمورد خرید اتوئو به برخی از بازیکنان توضیح دهم. بعد از آن زمانی فرا رسید که ساموئل می خواست در کار من هم دخالت کند. او می خواست کنترل باشگاه را در دست گرفته و پست من وحتی گاس هیدینک، سرمربی تیم را نیز اشغال کند.»

کارلوس با اشاره به خودخواهی اتوئو ادامه داد:« من اتوئو را از وقتی که او 16 ساله بود می شناسم و از آن زمان تاحالا همیشه از فوتبال او خوشم می آمده. او انسان خوبی است ولی همیشه به خودش فکر می کند و به فکر تیم نیست. وقتی که یک فوتبالیست به جای بازی کردن، به دنبال خرید بازیکنانی که دوستانش هستند باشد، این ابهام آور و تعجب انگیز است. او در آنژی همه کاری کردبه جز فوتبال بازی کردن.»