هاجسون: تیم بی تجربه ما به فشار عادت ندارد؛ از این تساوی راضی ام
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

هاجسون: تیم بی تجربه ما به فشار عادت ندارد؛ از این تساوی راضی ام

کسب یک امتیاز از بازی کیف سه شیر را به صدر جدول گروه اچ رساند و آنها تنها 2بازی دیگر مقابل مونته نگرو و لهستان خواهند داشت

روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس دیشب شاهد تساوی بدون گل تیمش مقابل اوکراین در ورزشگاه شهرکیف بود. او براین باور است که کمبود تجربه تیمش دلیل اصلی این تساوی بدون گل است و رضایتش را از این نتیجه ابراز کرده.

کسب این یک امتیاز از بازی شهر کیف باعث شد تا سه شیر همچنان در صدر جدول گروه اچ رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره اروپا باقی بماند. سه شیر دراین بازی تنها 2شوت در چارچوب به سمت دروازه اوکراین داشت و البته چند فرصت محدود نیز روی دروازه شاگردان فومنکو خلق کرد.

درپایان این بازی هاجسون در گفت و گو با آی.تی.وی گفت:« در نیمه اول ما کنترل بازی را ددر دست داشتیم و حتی می توانستیم به پیروزی برسیم.بازیکنان زیادی درترکیب تیم بودند که معمولا به این سطح از فشارعادت ندارندو فکر می کنم که ما باید از کسب یک تساوی مقابل اوکراین و برد مقابل مولداوی واقعا راضی باشیم. اگر ما بازیکنی مثل وین رونی یا دانیل استوریج را داشتیم، شاید حتی می توانستیم به گلی که به آن نیاز داشتیم برسیم. به ویژه در نیمه اول بازی، توانستیم شرایط هیجان انگیزی را رقم بزنیم . اگر ما بی احتیاطی می کردیم و دل را به دریا می زدیم، ممکن بود 0-1 ببازیم و بعید می دانم که در آن صورت حس خوشایندی می داشتیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل