مرتساکر: ونگر بهترین بازی ممکن را از اوزیل خواهد گرفت

ستاره 28 ساله براین باور است که اوزیل باعث انسجام بیشتر رختکن آرسنال خواهد شد

پر مرتساکر، ستاره آلمانی باشگاه آرسنال براین باور است که انتقال مسعوت اوزیل به رختکن آرسنال باعث موفقیت هرچه بیشتر تیم باشگاهی اش خواهد شد و معتقد است که اوزیل درلیگ برتر به موفقیت خواهد رسید.

اوزیل در روز پایانی بازار نقل وانتقالات تابستانی باقراردادی در حدود 47 میلیون یورویی از رئال مادرید جدا شد و به آرسنال پیوست

پیش از این مرتساکر و اوزیل در کنار هم در وردربرمن بازی کرده بودند و حالا هم در تیم ملی آلمان هم تیمی هستند.

مرتساکر براین باور است که اوزیل خیلی سریع به زندگی در انگلیس عادت خواهد کرد و به آرسنال در مسیر کسب جامهای قهرمانی کمک خواهد نمود.

بعد از برد 0-3 تیم ملی آلمان مقابل اتریش در روز جمعه مرتساکر به خبرنگاران گفت:« فکر می کنم که آرسن ونگر بهترین بازی ممکن را از اوزیل خواهد گرفت. فکر می کنم که او خیلی سریع با تیم تطبیق خواهد یافت. اوزیل به تیم ما می آید و ما بی صبرانه منتظر هستیم تا درکنار او بازی کنیم و او را در ترکیب تیممان ببینیم. ما در هر پستی به بازیکنان نیاز داریم (شاید دو یا سه بازیکن)؛ آنها می توانند با سیستم چرخشی کار کرده و پست هایشان را تغییر دهند. ما باید در خط حمله هم خطرناک باشیم و با بودن اوزیل خطرناک تر از قبل خواهیم بود.»

بعد  از اتمام وقفه ای که برای برگزاری بازیهای ملی ایجاد شده، احتمالا اوزیل در روز 15 سپتامبر اولین بازی اش برای آرسنال را در مصاف با ساندرلندبرگزار خواهد کرد.