رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه: از بنزما انتظار بیشتری داریم

مهاجم رئال آخرین بار در دیدار 5 ژوئن 2012 مقابل استونی برای فرانسه گل زد و اکنون حدود 20 ساعت است که در دیدارهای ملی موفق به گلزنی نشده است

نوئل لو گرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، بعد از تساوی بدون این تیم مقابل گرجستان، کریم بنزما را مورد انتقاد قرار داد.

مهاجم رئال آخرین بار در دیدار 5 ژوئن 2012 مقابل استونی برای فرانسه گل زد و اکنون حدود 20 ساعت است که در دیدارهای ملی موفق به گلزنی نشده است. او در 27 دیدار اخیر هم تنها 3 گل زده و همین مسئله باعث شد تا لو گرائه او را مورد انتقاد قرار دهد.

او به خبرنگاران گفت:" این یک مشکل است. او خیلی ناراحت است. بازیکنی که در ترکیب ثابت رئال مادرید بازی می کند، نمی تواند آنقدر که می گویند، بد باشد. ما انتظار بیشتری از او داریم."

 در مقابل بنزما هم از خود دفاع کرد و گفت:" می دانم چه وقتی خوب هستم و چه وقتی نه. در این دیدار خیلی بد نبودم. تلاش می کنم تا در دیدار بعدی بهتر کار کنم. من به همین میزان اکتفا نمی کنم.

شرایط کمی پیچیده است. ما پیروز نمی شویم، گل نمی زنیم و خوب بازی نمی کنیم. دوران سختی است. نمی گویم که به خودمان شک داریم اما مدت زیادی از آخرین گلزنی ما می گذرد."