جرارد: رویایم سرمربیگری لیورپول است؛امیدوارم استوریج به بازی بااوکراین برسد

وقتی به سن و سال خاصی، به سن و سال من می رسی، باید به طور جدی در مورد زندگی ات بعد از حضور درمیادین فوتبال فکر کنی. من قراردادم راتنها برای یک فصل دیگر تمدید کرده ام

استیون جرارد ستاره باتجربه و کاپیتان لیورپول برای اولین بار در صحبت هایی اعلام کرده که دوست دارد روزی هدایت این تیم باشگاهی را در دست بگیرد.

کاپیتان تیم ملی انگلیس و لیورپول در صحبت هایی یادآوری کرده که ممکن است بعد از بازنشستگی از دنیای فوتبال گام درمسیر جیمی کرگر بگذارد و دوره های مربیگری را سپری کند.این ستاره 33 ساله درگفتگو با اسکای سپورتس نیوز گفت:« امیدوارم بتوانم رویایم برای مربیگری لیورپول را به واقعیت تبدیل کنم؛ البته عجله ای ندارم و هرزمانی که این اتفاق بیفتد خوشحال خواهم شد. وقتی به سن و سال خاصی، به سن و سال من می رسی، باید به طور جدی در مورد زندگی ات بعد از حضور درمیادین فوتبال فکر کنی. من قراردادم راتنها برای یک فصل دیگر تمدید کرده ام و باید شروع به برنامه ریزی برای آینده کنم و در دوازده مان اتی این کار را انجام  خواهم داد.»

جرارد در ادامه صحبت هایش گفت:« من بیشتر خودم را درسمت سرمربی می بینم تا یکی از اعضای کادر فنی. ولی این نظر می تواند تغییر کند. برایم دیدن کارگر در حال همکاری با رسانه های خبری تعجب آور و عجیب است ولی من از کار او خوشم می آید و شاید روزی او بتواند در کنار من در لیورپول به مربیگری بپردازیم.»

جرارد در بخش دیگری از صحبت هایش بااشاره به بازی جمعه شب تیمش مقابل مولداوی از سری بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 گفت:« کیفیت تیم ما فوق العاده است و سرمربی تیم ما از نحوه آماده سازی بازیکنان تیم راضی است.در بازی رفت مقابل مولداوی (که با برد 0-5 انگلیس به پایان رسید)، را در همان نیمه اول بردیم و امیدواریم که در بازی امشب هم شرایط به همین ترتیب باشد. مطمئنیم که می توانیم کار را  تمام کنیم. ما باید مولداوی را شکست دهیم و در بازی ومبلی حرفه ای کار کنیم. »

جرارد امیدوار است تا دانیل استوریج در بازی حساس انگلیس درمقابل اوکراین که سه شنبه آینده در کیف برگزار می شود بتواند به همراهی تیمش بپردازد:« همه منتظر دانیل هستیم و دعا می کنیم که بتواند در بازی با اوکراین به ما بپیوندد .چرا که حضور او تیم را قوی تر خواهد نمود.»