جلسه مهم کی‌روش در وزارت ورزش/ کارلوس از کفاشیان ناامید شد
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

جلسه مهم کی‌روش در وزارت ورزش/ کارلوس از کفاشیان ناامید شد

كی‌روش بعد از دو سه هفته پر سر و صدا كه در سئول جنوبي پشت سر گذاشته، امروز به سئول شمالي و ساختمان سفيد رنگ وزارت ورزش مي‌رود تا شايد به آرزويش برسد

شور و حال و سر و صدای داربی تهران بلند شده و در این میان مسئله مهمی که کمتر به آن پرداخته می‌شود وضعیت کی‌روش و تیم ملی است. این روزها در فدراسیون فوتبال جلسه پشت جلسه برگزار می‌شود، به اين اميد كه راه حلي پيدا شود و تيم ملي فوتبال از اين وضعيت رها شود اما هر بار كه يكي از اين جلسه‌ها تمام مي‌شود، نه تنها اتفاق تازه‌اي نمي‌افتد بلكه چهره‌ها غمگين‌تر از قبل و اميدها كمرنگ‌تر مي‌شود؛ مثل آخرين نشستي كه برگزار شده است.

كی‌روش و كفاشيان باز هم دور يك ميز نشسته‌اند و درباره اين‌كه چطور برنامه‌هاي تيم ملي را سر و سامان بدهند، صحبت كرده‌اند اما خبر خاصي نيست. حداقل كفاشيان كه اين‌طور مي‌گويد. او كه بعد از حضور در مراسم افتتاحيه فستيوال دخترهاي 13 ساله، از برگزاري نشست با سرمربي تيم ملي خبر داد، بعد از اينكه حرف‌هاي كی‌روش را شنيد، تقريبا همان حرف‌هاي قبل را تكرار كرد با اين تفاوت كه معتقد است به زودي پول مي‌رسد.شايد او هم روي توصيه‌هاي ورزشي خاتمي به سرپرست وزارت ورزش حساب باز كرده و اميدوار است كه اين توصيه‌ها به راس دولت هم برسد.

 

به هر حال هر چه كه هست، كفاشيان بعد از آخرين جلسه‌اي كه با كی‌روش مي‌گذارد و پيش از اين‌كه امروز او را به دفتر وزير ببرد، با اينكه مي‌داند هنوز موانع زيادي بر سر راه تيم ملي وجود دارد اما از پولي مي‌گويد كه در راه است.مكمل حرف‌هاي او، صحبت‌هاي سرپرست وزارت ورزش است، وقتي كه مي‌گويد مشكل فدراسيون فوتبال به زودي حل مي‌شود و اردوي خارجي تيم ملي برگزار مي‌شود.

 

البته مشكل تيم ملي فقط همين اردو نيست و اين اميد وجود دارد كه بعد از اينكه كی‌روش، گلايه‌هايش را به دفتر نفر اول ورزش ببرد، اتفاق‌هاي خوبي بيفتد. سرمربي تيم ملي فوتبال با اينكه ديگر از نشست‌هاي داخلي فوتبال خسته است و اميدي ندارد، امروز خيابان سئول را كمي بالاتر مي‌رود تا به ساختمان وزارت ورزش برسد. او امروز با نفر اول ورزش جلسه دارد و همه آنچه در اين چند روز گفته و تاثيري نداشته را به صالحي اميري مي‌گويد.

 

سرمربي تيم ملي انتظار دارد كه از سوي يك مقام بالاتر توصيه‌هايي شود تا مقابلش سنگ‌اندازي نشود و در كنار حل مشكلات مالي، به سازمان ليگ نيز نگاه شود، با اين اميد كه سازمان ليگ و باشگاه‌ها دل به دل سرمربي تيم ملي بدهند تا تيم ملي ايران بتواند جام جهاني 2014 را با خاطره‌اي خوش تمام كند. كی‌روش بعد از دو سه هفته پر سر و صدا كه در سئول جنوبي پشت سر گذاشته، امروز به سئول شمالي و ساختمان سفيد رنگ وزارت ورزش مي‌رود تا شايد به آرزويش برسد و گوش شنوايي پيدا كند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل