جذاب‌ترین مصاحبه سال: علی بابا مقابل  عادل

خیلی دلنشین و دلچسب بود . کودک درون عادل نشسته بود روبه روی یک کودک - نوجوان گنبدی . برادر بزرگی که با داداش کوچیکه شوخی می کرد و دستش می انداخت

 برنامه نود شب گذشته میهمان ناخوانده‌ای داشت سردار آزمون بازیکن 18 ساله ایرانی تیم روبین کازان که با چهره معصوم و لحن مودبش در استودیوی 14 روبه‌روی عادل فردوسی‌پور نشست و نیم ساعتی با او از تجاربش در تیم روسی روبین کازان گفت.
به گزارش سایت گل آزمون که  اهل گنبد و ترکمن صحراست، موهایی صاف و مشکی رنگی دارد که دیروز آنها را روی پیشانی  خود شانه کرده بود، موهایی که خیلی زود سوژه عادل فردوسی‌پور شد و مجری نود با مقایسه او و پرسوناژ علی بابا در کارتون سندباد متلک بامزه‌ای نثار وی کرد. او سپس تصاویری از کارتون فوتبالیست‌ها روی مانیتور خود آورد و به مقایسه واکاشی زوما ستاره کارتون فوتبالیست‌ها و سردار آزمون پرداخت. آزمون که حالا یکی از امیدهای فوتبال ایران محسوب می‌شود در این مصاحبه حرف‌های مختلفی زد از انتقاد از باشگاه سپاهان بگیر تا تاکید بر این نکته که برای پیشرفت فوتبالش به تیم کازان پیوسته و پول کمترین نقش را برای او بازی می‌کند.
سردار همچنین از پیشنهاد اینترمیلان گفت و از علاقه‌اش به حضور در باشگاه روبین کازان و نزدیکی‌اش با مردمی که اکثریتشان ترکمنی حرف می‌زنند. اما بخش جالب حرف‌های او جایی بود که از سختگیری‌های پدرش گفت. خوب است بدانید طبق قراردادی که سردار با باشگاه روبین کازان امضا کرده، او تنها در صورتی می‌تواند به منزل شخصی‌اش برود که یک  همراه مثل پدر داشته باشد در غیر اینصورت کازانی‌ها کلید خانه را به وی نمی‌دهند و او باید در خود باشگاه به استراحت بپردازد. عادل فردوسی‌پور با استفاده از این دست مایه شوخی‌های مختلفی با آزمون می‌کرد که در نهایت با این واکنش وی مواجه شد که : «امشب به من گیر دادی‌ها!»
 این گفت‌وگو از نظر رسانه‌ای یک نکته مثبت در کارنامه مجری و تهیه‌ کننده برنامه نود بود که خیلی خوب از شوخی در مصاحبه استفاده می‌کند. در عین حال این گفت‌وگو فرصت خوبی هم نصیب بازیکن جوان گنبدی فوتبال ایران کرد تا در قلب مردم جای بگیرد. به خاطر صراحت، راستگویی و معصومیتی که در فوتبال ایران کمتر وجود دارد.