فرکی: به جرات می‌گویم، پرسپولیس برای مساوی آمده بود/ روز بدمان بود، بدشانس هم بودیم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

فرکی: به جرات می‌گویم، پرسپولیس برای مساوی آمده بود/ روز بدمان بود، بدشانس هم بودیم/ اتفاقی که افتاد همه چیز را به هم ریخت

هدفگذاري كرده بودند كه دهنوي از آن سمت حركت كند كه بارها و بارها اين اتفاق افتاد. من به جماعتي هم توصيه كرده بودم كه از دهنوي مراقبت كند كه لطمه نخوريم

خيلي‌ها قبل از بازي فولاد و پرسپوليس، تيم اهوازی را برنده می‌دانستند. شايد اگر قبل از اين بازي از طرفداران پرسپوليس هم نظرسنجي مي‌شد، خوشبينانه‌ترين آنها مساوي را پيش‌بيني مي‌كردند اما فولاد تيم هميشگي نبود و مقابل پرسپوليس روي يك اتفاق عجيبي كه در همان ابتداي بازي رخ داد، غافلگير شد و در نهايت با 3 گل شكست خورد. حسين فركي سرمربي فولادي‌ها كه فكر مي‌كند بازي با پرسپوليس حادثه بوده، در رابطه با اين حادثه و ديگر اتفاقات بازي صحبت مي‌كند. این مصاحبه را به نقل از ایران‌ورزشی بخوانید.

 

 

آقاي فركي، چطور شد بعد از آن بازي‌هاي خوب و 5 بردي كه آورديد، به پرسپوليس با اين نتيجه باختيد؟!

 

به نظر من اين بازي يك حادثه بود. اتفاقي بود كه به هر حال نبايد مي‌افتاد. ما با توجه به تذكرات زيادي كه داده شد و تمهيداتي كه براي اين بازي پيش‌بيني كرده بوديم به دنبال پيروزي بوديم اما در شروع بازي گلي خورديم كه معادلات‌مان را به هم ريخت. پرسپوليس با توجه به شرايطي كه داشتيم به جرات مي‌توانم بگويم براي مساوي آمده بود اما با توجه به اتفاقاتي كه در بازي پيش آمد همه چيز جور ديگري رقم خورد.

 

پرسپوليس هم در اين بازي خيلي بهتر از بازي‌هاي قبلي‌اش بود و اين مساله شايد تيم‌تان را جور ديگري غافلگير كرد.

 

طبيعي است. پرسپوليس بعد از گلي كه ما روي اشتباه خودمان دريافت كرديم از يك تيم بحران‌زده و پراسترس تبديل به تيمي باروحيه و پرانرژي شد. در واقع اين گل تا حدود زيادي فشار را روي تيم پرسپوليس كم كرد و به آنها انگيزه بالايي داد. در ابتداي بازي اگر دقت مي‌كرديد بازي اين تيم كاملا نشان از استرس و فشار داشت اما اشتباه ما اين مساله را برطرف كرد. با اشتباه دوم كه بازيكنان روي ضربه كرنر غفلت و يار مستقيم‌شان را رها كردند، كلا شرايط روحي پرسپوليس را تغيير دادند. همانطور كه ديديد ما نه در شروع بازي دفاعي بوديم و نه در ادامه اما پرسپوليس تمايل داشت دفاع كند و روي ضدحملات به دروازه ما نزديك شود كه اشتباه خودمان همه چيز را به هم ريخت.

 

در كل فولاد بازي خوبي انجام نداد و روز بدي داشت.

 

به هر حال براي هر تيمي ممكن است اين اتفاق بيفتد كه يك روز خوب داشته باشد و يك روز بد. ما روز بدمان مقابل پرسپوليس بوديم. به اعتقاد من در كنار روز بدمان، بدشانس هم بوديم چون اهداف‌مان با گل اشتباه خودمان به هم خورد. براي نيمه دوم هم برنامه خاصي داشتيم كه به هدف‌مان نرسيديم و نتوانستيم چيزي كه پيش‌بيني كرده بوديم، باشيم چون ما تعويض‌هايي داشتيم كه روند بازي را بهتر كرد. مثلا اسماعيل شريفات كه گل زد اما دير، خيلي خوب بود. سروش رفيعي جوان آينده‌دار تيم با انرژي و با اعتماد به نفس بازي كرد. مهدي بدرلو هم كه آخرين تعويض ما بود كه عملكرد خوبي داشت. ما دوست داشتيم در شرايطي كه مساوي هستيم از اين تعويض‌ها استفاده كنيم اما چون گل‌ها را خورده بوديم و جبران كردن در آن فضاي سنگين ورزشگاه و هواداران پرشور پرسپوليس و البته بازيكناني كه انگيزه زيادي براي دربي داشتند، سخت بود، نتوانستيم به اهداف‌مان برسيم و بازي خوب اين بازيكنان هم محو شد.

 

در واقع همه اين اتفاقات از گل اول شروع شد كه فرزاد حاتمي به اشتباه وارد دروازه خودي كرد... چطور شد حاتمي چنين كاري انجام داد؟!

 

پيش مي‌آيد ديگر. من چندين بار توصيه كرده بودم كه در ضربات ايستگاهي عجله نكنند اما سريع رفتند. گلر هم خوب جايگيري نكرده بود و توپ تبديل به گل شد.

 

سمت چپ تيم‌تان هم خيلي آسيب‌پذير نشان داد و كلا توپي نبود كه از آنجا رد نشود!

 

سمت چپ! يعني جايي كه جماعتي بود؟! خب، هدفگذاري كرده بودند كه دهنوي از آن سمت حركت كند كه بارها و بارها اين اتفاق افتاد. من به جماعتي هم توصيه كرده بودم كه از دهنوي مراقبت كند كه لطمه نخوريم اما اكثر توپ‌ها به آنجا فرستاده مي‌شد.

 

در اين سمت هم ظاهرا از بختيار رحماني به‌عنوان هافبك چپ استفاده كرديد كه بختيار هم نتوانست كارايي چنداني داشته باشد.

 

بله، ما با تعويض‌هايي كه در خط هافبك و دفاع داشتيم و يك بازيكن جوان را به جاي بازيكن برزيلي آورده بوديم، احساس كرديم نياز به جابه‌جايي داريم. به همين دليل در خط هافبك از شريفات كه به او استراحت داده بوديم تا با انرژي بيشتري به بازي بيايد، براي ديده شدن بيشتر استفاده كرديم كه كارايي خوبي هم داشت. كلانتري را هم پشت مهاجم گذاشتيم. به همين دليل بختيار را به سمت چپ برديم. ما جدا از 2 گلي كه خورديم، خط دفاع جوان ما به خصوص وفا هخامنش عملكرد خوبي داشت و در كل بازي مالكيت خوبي روي توپ داشتيم كه البته از اين مالكيت به خوبي استفاده نشد.

 

در حين بازي ظاهرا وقتي فرزاد حاتمي را تعويض كرديد، ناراحت شد و حتي گرمكن را از دست تداركات تيم نگرفت.

 

من چون تمركزم بر بازي بود، نديدم اما اگر گزارش بگيرم و بدانم ناراحت شد، در موردش تصميم جدي مي‌گيرم چون براي من مهم‌ترين موضوع اخلاق و انضباط است، بعد فوتبال.

 

يعني امكان دارد جريمه شود.

 

چون نديدم نمي‌توانم الان چيزي بگويم.

 

خب به بازي هفته بعد بپردازيم. بازي با ذوب‌آهني كه نفت‌تهران را برده و روحيه گرفته.

به هر حال فرقي نمي‌كند. روحيه هم نداشت مي‌آمد كه روحيه بگيرد. در ليگ امسال هيچ تيمي ساده نيست. ملوان در كرمان مس را شكست مي‌دهد اما در خانه از ذوب‌آهن مي‌خورد. الان هيچ حريفي را نبايد دست كم گرفت. بازي با ذوب‌آهن هم سخت است و چون بازي خانگي است انتظار از تيم اين است كه باخت به پرسپوليس را جبران كنند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل