فرانکفورت - بوروسیا دورتموند : فرصتی برای به زیر کشیدن بایرن
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

Borussia Dortmund v Werder Bremen - Bundesliga, Robert Lewandowski

بایرن مونیخ در شروع رقابت های این هفته بوندس لیگا با تساوی 1-1 متوقف شد و حالا دورتموند می تواند با کسب یک پیروزی به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد

بوروسیا دورتموند در شرایطی یکشنبه شب  از هفته چهارم رقابت های بوندس لیگا به جدال فرانکفورت می رود که به خوبی می داند با کسب هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه می تواند با پایین کشیدن بایرن مونیخ به صدر بوندس لیگا برسد.

پسران یورگن کلوپ فصل گذشته قهرمانی در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به بایرن مونیخ رقیب جدی شان تقدیم کردند و در حال حاضر شیرهای طلایی وستفالن با رکورد صد در صد پیروزی در بازی های لیگ به میهمانی فرانکفورت می روند.دورتموند موفق شد جمعه گذشته با حساب 1-0 از سد وردربرمن عبور کند.

دورتموند هنوز در این فصل از رقابت ها تن به شکست نداده و در سوپر کاپ آلمان برابر بایرن مونیخ به پیروزی ارزشمند 4-2 رسیدند.پیروزی که به ماه جولای گذشته بازمی گردد.

بنابراین بوروسیا دورتموند یکشنبه شب برابر فرانکفورت با تمام توان برای کسب هر سه امتیاز بازی تلاش خواهد کرد .ازسوی دیگر پسران آرمین فه تنها برد خود در لیگ را یکشنبه گذشته برابر براینشوایگ کسب کردند.

با تمام این اوصاف کلوپ انتظار بازی سختی را برابر فرانکفورت دارد،تیمی که موفق شد با شکست 4-1 کوارابگ در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی مرحله گروهی لیگ اروپا شود.

تنها غایبان دورتموند برای این بازی ایلکای گندوقان و لوکاس پیژچک خواهد بود و دورتموند می تواند تقریبا با تیمی کامل به جدال فرانکفورت برود.

در سوی دیگر فرانکفورت هنوز هم سردان لاکیچ مهاجم خود را در اختیار ندارد .بازیکنی که به صورت قرضی از ولفسبورگ در فرانکفورت توپ می زند.بازیکنان دیگری چون سباستین جونگ مدافع و مارک استندرا هافبک قطعا به دلیل مصدومیتی که دارند به این بازی نمی رسند.

روبرت لواندوفسکی مهاجم آماده ی دورتموند که در نهایت انتقالش به بایرن متوقف شد موفق شده تا در سه بازی نخست لیگ دو گل برای تیمش به ثمر برساند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل