آنچلوتی: از اینکه انتقال بیل هنوز نهایی نشده، ناراحت نیستم

گفته می شود دو باشگاه رئال و تاتنهام بر سر انتقال گرت بیل به توافق رسیده اند اما در فاصله دو روز تا پایان بازار نقل و انتقالات، هنوز این انتقال به طور رسمی تایید نشده است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد که از نهایی نشدن انتقال گرت بیل، ستاره تاتنهام، به سانتیاگو برنابئو ناراحت نیست.

گفته می شود دو باشگاه رئال و تاتنهام بر سر انتقال گرت بیل به توافق رسیده اند اما در فاصله دو روز تا پایان بازار نقل و انتقالات، هنوز این انتقال به طور رسمی تایید نشده است.

آنچلوتی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" همه می دانند که بیل بازیکن فوق العاده ای است. نمی دانم او چه میزان برای تاتنهام بازی خواهد کرد اما او هنوز بازیکن آنها محسوب می شود.

من با بازیکنانم کار می کنم؛ نه با بازیکنانی که اینجا نیستند. اینکه بیل هنوز به اینجا نیامده، باعث ناراحتی من نمی شود. اگر او به رئال بیاید، هر زمان که این اتفاق رخ بدهد، باعث خوشحالی من می شود.

نمی خواهم در مورد بازیکنانی که اینجا نیستند، صحبت کنم. ما روی آماده سازی بازی های مان تمرکز داریم و فکر نمی کنم در چند روز آینده چیزهای زیادی تغییر کند. "

رئال فردا شب در هفته سوم لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو قرار خواهد گرفت و کارلتو فاش کرد که در این دیدار نیز دیه گو لوپس دروازه بان رئال خواهد بود.

" مقابل بیلبائو، دیه گو لوپس درون دروازه می ایستد. او خوب بازی می کند و در آرامش است.

کاسیاس یک بازیکن حرفه ای است و شایسته احترام من. می خواهم در چند روز آینده با او جلسه ای داشته باشم و در مورد شرایط با او صحبت کنم.
ایکر در مورد جدایی صحبتی نکرده است. ما به دو دروازه خوب نیاز داریم و من مطمئنم که کاسیاس در این فصل فرصت بازی پیدا خواهد کرد."

کاکا، هافبک رئال، به تازگی اعلام کرد که قصد دارد این باشگاه را ترک کند اما آنچلوتی به دنبال پیدا کردن یک راه حل دوستانه برای  این مشکل است.

" او آن روز به طور شفاف در رسانه ها صحبت کرد. باشگاه تصمیم او را درک می کند. در چند روز آینده، ما به دنبال راه حل مثبتی خواهیم بود."

سرمربی ایتالیایی همچنین دلیل گل نزدن رونالدو در چند دیدار اخیر رئال را تغییر سبک بازی تیم دانست و گفت:" پست رونالدو اندکی تغییر کرد. اینکه او هنوز گلی نزده، مشکلی ایجاد نمی کند."