محمود یاوری:مردم بدانند،مدیرعامل این تیم را غیر کارشناسی بسته است
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

محمود یاوری:مردم بدانند،مدیرعامل این تیم را غیر کارشناسی بسته است/ آدم قوی و آبشار هر دو راهشان را پیدا می کنند مس را درست می کنم/ من بیدی نیستم که با این باختها بلرزم/ هواداران ما را شرمنده کردند باز هم حمایت کنند

آدم قوی و آبشار هر دو راه خودشان را پیدا می‌ کنند ما هم بالاخره راه خودمان را پیدا می‌کنیم و به شرایط خوبی می‌رسیم.

مربی باتجربه و پیر فوتبال ایران در گرداب کرمان گرفتار شده و هنوز نتوانسته با این تیم نتایج خوبی بگیرد. اگرچه مردان بزرگ همیشه راه خروج از بحران را بلدند محمود یاوری هم از قاعده مستثنی نیست و می‌‌گوید اگرچه این تیم دست پخت من نیست اما آن را می‌سازم و از این شرایط خارج می‌کنم و تحویل هواداران می‌دهم. مصاحبه سایت گل را با محمود یاوری سرمربی مس کرمان بخوانید.
باخت به ملوان در  خانه واقعا کمی عجیب بود؟
این هم از بی‌رحمی فوتبال است وگرنه هرکس که بازی را دیده باشد می‌فهمد که در این بازی کمتر حقمان برد بود و بخت با ما یار نبود که بتوانیم برنده میدان باشیم. ما در گلزنی موفق نبودیم و بازی را باختیم.
به نظرتان مس پتانسیل عبور از این بحران را ندارد؟
این تیم کارشناسی بسته نشده است، این تیم را مدیرعامل تیم با سهل‌انگاری بسته و الان هم که با او کار داریم او را پیدا نمی‌کنیم. این‌ها را می‌گویم تا مردم بدانند که این تیم با چه شرایطی بسته شده است. من آبرویم را به راحتی جمع نکرده‌ام و فقط به احترام هواداران کرمان که انصافا در این چند هفته به گرمی از ما حمایت کردند به  کرمان آمدم تا به این تیم کمک کنم. این تیم بد بسته شده است اما من می‌مانم و آن را درست می‌کنم و با نتایج خوب تحویل هواداران می‌دهم ما را تنها نگذارند و باز هم از ما حمایت کنند به آنها قول می‌دهم که جواب اعتمادشان را بدهم. ما مجموعه خوبی داریم و بچه‌های خوبی هم داریم و روز به روز بهتر می شویم و تلاش می‌کنیم از این بحران خارج شویم.
ممکن است که مس در این شرایط بماند و تغییری حاصل نشود؟
آدم قوی و آبشار هر دو راه خودشان را پیدا می‌ کنند ما هم بالاخره راه خودمان را پیدا می‌کنیم و به شرایط خوبی می‌رسیم.
در این بازی با اینکه شکست خوردید اما هواداران باز هم شما را حمایت کردند، نکته مثبتی بود؟
هواداران سرمایه‌های واقعی این فوتبال هستند و مردم کرمان به مس لطف داشتند، من از آنها می‌خواهم که این لطفشان را ادامه دهند و این تیم را تنها نگذارند. من مرد روزهای سخت هستم و این تیم را درست می‌کنم.
البته خیلی از تیم‌هایی که انتظار نمی‌رفت در لیگ امسال نتیجه نگرفته‌اند و این می‌تواند به شما کمک کند؟
بله همین‌طور است ما هم خیلی بد نتیجه نگرفتیم فقط مساوی زیادی داشته‌ایم. مطمئن باشید با کسب یک برد شرایطمان به کلی عوض می‌شود ما 3 بازی سخت در پیش داریم و می‌خواهیم در این آزمون‌های سخت عیار خودمان را نشان دهیم امیدوارم خدا کمک کند با حمایت مردم و تلاش بازیکنان و مجموعه مس کرمان بتوانیم به موفقیت برسیم.
 در کنفرانس خبری بعد از بازی مثل اینکه خبرنگاران کرمانی شما را تحت فشار گذاشته بودند؟
من از دست آنها ناراحت نیستم به آنها حق می دهم چرا که آنها دلشان برای تیم می‌سوزد اما این را به آنها می‌گویم که قطعا به عنوان سرمربی و مسئول نتایج تیم دل من بیشتر می‌سوزد و بهتر از همگی دست به دست هم بدهیم تا این تیم را به سر منزل مقصود برسانیم.
از موفقیت مس کرمان در آینده با اطمینان صحبت می‌کنید؟
من بیدی نیستم که از این باخت‌ها بلرزم این تیم به زودی به جایگاه واقعی‌اش می‌رسد. آن روز دور نیست و با تلاش و کوشش بچه‌های خوب تیم میسر می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل