از عیبی یوخ تا حیاکن رها کن, در تبریز چه می‌گذرد؟
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, :: 13:32 ::  نويسنده : حمید

نظرخواهی: از عیبی یوخ تا حیاکن رها کن, در تبریز  چه می‌گذرد؟

نظرتان را در مورد تغییر فضای ناگهانی در تبریز بنویسید واقعا چه اتفاقی برای هواداران تراکتور افتاده که چنین علیه سرمربی آرام تیمشان موضع گرفته‌اند.

زینی‌زاده مدیرعامل تراکتورسازی امروز در مصاحبه‌ای پیروزی روز گذشته تراکتور مقابل سایپا را جزو خاطرات بد دوران حضورش در کنار فوتبال ارزیابی کرده است. او بعد از شکست طلسم سایپا در ورزشگاه یادگار امام حالا هم درد مجید جلالی است که در پایان مسابقه با تلخی و عصبانیت به صورت غیرمستقیم از طرفداران تراکتور و آنهایی که فضای ضدجلالی را به وجود آورده‌اند انتقاد کرد.
جلالی امروز هم اعلام کرده است اگر باشگاه قصد استفاده از مربی دیگری را دارد حاضر است تراکتور را تحویل بدهد و به خانه‌اش در تهران بازگردد ... به نظر می‌رسد موج آنتی‌جلالی در ابتدا با مصاحبه زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه آغاز شد و با مصاحبه‌های خبرنگاران با تونی اولیویرا ادامه یافت و جو به جایی رسید که تراکتور در هفته هفتم در حالی که شرایط خیلی بدی هم ندارد مورد حمله طرفدارانی قرار می‌گیرد که قبلا خطاهای تیمشان را با عبارت مهربانانه عیبی یوخ لاپوشانی می کردند....
نظرتان را در مورد تغییر فضای ناگهانی در تبریز بنویسید واقعا چه اتفاقی برای هواداران تراکتور افتاده که چنین علیه سرمربی آرام تیمشان موضع گرفته‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل