برنامه هفته چهارم بوندس لیگا : با لغزش بایرن ،تلاش دورتموندی ها برای افزایش فاصله
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

برنامه هفته چهارم بوندس لیگا : با لغزش بایرن ،تلاش دورتموندی ها برای افزایش فاصله

بایرن مونیخ در آغاز هفته چهارم رقابت های بوندس لیگا در خانه فرایبورگ با تساوی 1-1 متوقف شد تا برای دورتموندی ها فرصت افزایش فاصله با رقیب اصلی شان فراهم شود.

بوندس لیگا در شرایطی وارد هفته چهارم خود می شود که سه شنبه شب گذشته بایرن مونیخ در خانه فرایبورگ با حساب 1-1 متوقف شد تا رکورد صد در صد پیروزی های بایرن در لیگ به پایان برسد.بنابراین بوروسیا دورتموند در کنار تیم های 9 امتیازی دیگر این فرصت را دارند تا شنبه شب با کسب پیروزی از بایرن مونیخ فاصله بگیرند.دورتموند در مصافی خارج از خانه به میهمانی فرانکفورت خواهد رفت در حالی که لوزکوزن و ماینز 9 امتیازی به ترتیب برابر شالکه و هانوفر قرار می گیرند.

اوضاع جدول

با پایان هفته سوم رقابت های بوندس لیگا و شروع هفته چهارم با دیدار بایرن مونیخ-فرایبورگ،باوارایی ها با 10 امتیاز و یک بازی بیشتر در صدر قرار گرفته اند .دورتموند به همراه دو تیم دیگر یعنی لورکوزن و ماینز با 9 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به بایرن به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار گرفته اند.

هرتا بی اس سی با 7 امتیاز در رده پنجم حضور دارد و اگر بخواهیم به تیم های پایین جدولی نیز نگاهی بیاندازیم می توانیم به هامبورگ ،شالکه،اشتوتگارت و براینشوایگ اشاره کرد که رده های 15 تا 18 را به خود اختصاص داده اند.

بازی های مهم هفته

قطعا مهترین بازی هفته با توجه به لغزش بایرن ،مصاف دورتمود در خانه فرانکفورت خواهد بود جایی که قطعا شیرهای زرد وستفالن برای کسب هر سه امتیاز تلاش خواهند کرد.لورکوزن به میهمانی شالکه و ماینز نیز به میهمانی هانوفر می رود

برترین گلزنان

در پایان هفته سوم و شروع هفته چهارم نیکولای مولر با 4 گل زده از ماینز به تنهایی در صدر بهترین گلزنان این فصل بوندس لیگا قرار گرفته و سیدنی سم به همراه آنتونی مودسته،آدریان راموس و آئوبامیانگ با 3 گل زده به ترتیب در رده های دوم تا پنچم جای گرفته اند.

شنبه 9 شهریور ( 31 آگوست )

مونشن گلادباخ - وردربرمن : ساعت 18:00

هانوفر - ماینز : ساعت 18:00

ولفسبورگ - هرتا بی اس سی : ساعت 18:00

نوبرنبرگ - آگسبورگ : ساعت 18:00

هامبورگ - براینشوایگ : ساعت 18:00

شالکه - لورکوزن : ساعت 21:00

یکشنبه 10 شهریور ( 1 سپتامبر )

اشتوتگارت - هوفنهایم : ساعت 18:00

فرانکفورت - بوروسیا دورتموند : ساعت 20:00



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل