مورینیو:این بازی دوئل چلسی و بایرن است، نه مورینیو و گواردیولا؛ بایرنی ها خیلی باتجربه اند
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

مورینیو:این بازی دوئل چلسی و بایرن است، نه مورینیو و گواردیولا؛ بایرنی ها خیلی باتجربه اند

قدرت بایرن درانسجام آنهاست.آنها یک محصول تمام شده هستند وبا بازیکنانی که دارند دربهترین دوره تاریخی شان هستند.آنها خیلی باتجربه اند و تیم بی عیب و نقصی برای فتح جام سه گانه بودند

 ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی درآستانه دیدار حساس تیمش مقابل بایرن مونیخ که امشب در سوپرکاپ اروپا برگزار می شود، درمورد این بازی صحبت کرده و یادآوری کرد که این بازی مصاف دو تیم است و نه دوئل شخصی او با پپ گواردیولا. البته او در بخشی از صحبت هایش به شمارش دفعاتی که با تیم هایش مقابل تیم های گواردیولا به پیروزی رسیده پرداخت.

مورینیو در صحبت هایی گفت:« آمار را مرور کنید. با اینتر چه اتفاقی افتاد؟ در فینال کوپا دل ری؛ در سوپرکاپ اسپانیا، در رقابتهای لالیگایی که رکورد کسب امتیازات را شکسیتم؟» مورینیو این صحبت ها را در کنفرانس خبری اش قبل از برگزاری این بازی برزبان آورد.

آقای خاص با وجود یادآوری بردهایی که مقابل بارسلونای گواردیولا کسب کرده، تلاش کرد تا بازی جمعه شب را مبدل به یک دوئل فردی نکنه و گفت:« بازی جمعه شب مصاف یک تیم با تیمی دیگر است.»

سرمربی پرتغالی همچنین به تمجید از بایرن مونیخ، حریف تیمش در بازی جمعه شب پرداخت و گفت:« قدرت بایرن در انسجام و تیم بودن آنهاست. آنها یک محصول تمام شده هستند و با بازیکنانی که دارند در بهترین دوره تاریخی شان هستند.بایرنی ها خیلی باتجربه اند و تیم بی عیب و نقصی برای فتح قهرمانی سه گانه بودند. سال به سال آنها در رقابتهای بهتر حضور می یابند.بایرن قدرت فوتبالی فوق العاده ای دارد.»

مورینیو در مورد احتمال جدایی خوان ماتا از چلسی هم صحبت کرد:« من می خواهم که ماتا بماند. دراین باره حرفی نیست.ما بازیکنان زیادی داریم که پشت سرگلزنان تیم به کار بگیریم ولی آنها می توانند در پست های مختلف بازی کنند. درهر تیم بزرگی،  گزینه های متعددی پیش روی مربی است. ما به 20 بازیکن نیاز داریم و به همین خاطر به تقویت تیممان می پردازیم.»

او دربخش دیگری از صحبت هایش درمورد احتمال انتقال وین رونی به باشگاه چلسی گفت:« من آنچه باید بگویم را گفته ام. خیلی روشن گفتم که رونی می خواهد قراردادش را بایونایتد لغو کند. این پروسه را ما شروع نکردیم و نباید چیزی به این ماجرا اضافه کنیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل